twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

yusuf dah 10 bulan

yusuf dah 10 bulan sekarang, dan berat dia 10kg.. mcm2 perangai dah dia.. kalo x dpt apa yg dia nak mesti mengamuk..tp jap je la..

Yusuf dah pandai tepuk tangan, kalo nyanyi lagu amai2, pandai genggam tangan kalo nyanyi cak ce ko, byk main, kalo org makan sibuk jer, selagi tak dapat makan asyik panggil mama..mama..mama..

Xpandai merangkak lagi, meniarap je laju.. tp dah start angkat2 badan n punggung.. berat kot badan dia sbb tu lambat..

Suka panjat badan org bila org tu baring.. Fuh.. sakit.. lasak betul anak mama nih.. Pastu peramah..suka budak2.. suka senyum...walaupun x de gigi lagi.. bila la nak kuar gigi tu...

1 comments:

encik azuwan said...

bile la nk jmp usop wheelchair ni.haha.

anak aku rambut segan nk tumbuh.haha.dah pandai manjat sofa belum?