twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

...Selamat Tinggal 2012...

Assalamualaikum sebagai pembuka bicara..

Sekarang ni kami dah ada 2 cahaya mata!!! Yg pertama diberi nama Muhammad Yusuf, yang kedua Muhammad Umar (yg memakmurkan).. Tentu korang tau kan siapa Yusuf dan siapa Umar.. Yusuf sempena nama Nabi Yusuf dengan harapan anak kami secantik nabi Yusuf dan Umar sempena khalifah islam yg kedua dengan harapan dia menjadi berani dan sehebat Khalifah Umar.. Insyaallah...

Post yang terakhir Umar baru 6 minggu dlm kandungan. Tapi hari ni Umar dah pun 2 bulan lahir ke dunia yang indah ciptaan Ilahi.. Sekarang ni dah pandai memberi respon bila kita berbual dengan dia.. Sangat suka!!! Untuk anak yg kedua ni masa mengandunglah yang paling seksa coz kena morning sickness yg sgt teruk hampir 6 bulan setiap hari.. tapi bersalin dan berpantang ok. Alhamdulillah tak de masalah mcm yusuf dulu.. Pengalaman bersalinkan Umar lain entry la.. malas nak citer hari ni.. Bagi ct jaga umar lagi senang dari jaga yusuf dulu.. Tak banyak ragam..Syukur Ya Allah atas anugerah Mu...

Tahun ni 2 perkara besar yang kami dah perolehi:

1) Memang target tahun ni nak beli rumah.. Alhamdulillah Allah pertemukan dan permudahkan segala urusan jual beli tu walaupun ada juga dugaannya.. Nasib baik dah beli sbb harga rumah makin melambung naik. Harga semua nak 1/2 juta kalau kawasan yang agak strategik. Kalau kawasan strategik lagi la sejuta ke atas terus!

2) Lahirnya seorang lagi khalifah di muka bumi diberi nama Muhammad Umar . (Tak de dlm list target tahun ni tapi rezeki Allah tu jgn ditolak. DIA yang lebih mengetahui)

Shauqi pun dah keje tempat lain.Rezeki Umar... Tapi sebelum dia dapat keje ni ada dugaan yang tak disangka..Tapi malas nak citer..heee ;).. semua malas..sbb tak de masa nak taip.


Yusuf bakal jadi abang???

Macam tak percaya n tak sangka, saya dah sebulan mengandung dan yusuf bakal jadi abang!! Sekarang ni dah 6 minggu.Alhamdulillah.. walaupun hakikatnya tiada dalam perancangan tahun ni. hee.. Kali ni memang teruk sangat-sangat mabuk. Tak tahan betul. Asal pukul 4.30 petang mesti dah start mcm cacing kepanasan sbb tak tahan loya n rasa tak selesa. Asyik nak muntah jer.. Ya Allah.. berilah aku kekuatan..

Itu saje sekian..